Pagine

giovedì 5 settembre 2013

Let's start again;)




Witam po wakacjach! Mam nadzieję, że jesteście tak samo wypoczęci jak ja, pełni energii i nowych pomysłów. Osobiście bardzo lubię początek września, bardziej nawet niż początek roku, który zamiast z party time kojarzy mi się z przemijaniem w ogóle, a moim szczególnie. Początek września natomiast to dla mnie czas nowości i postanowień. Poza tym robi się przyjemnie melancholijnie, zaczynam pić herbatę i znowu myję czajnik, który na czas upałów kurzy sie w garażu...

A tak na początek tego nowego okresu chciałam wam pokazać co udało mi się stworzyć przez wakacje. Najpierw więc taki oto kocyk dla dziecka...radosny, kolorowy, trochę zawadiacki, nieskromnie mówiąc bardzo mi się podoba!;) A Wam? 
 


Hello again! I hope that after holidays you are all as relaxed and full of energy and new ideas as I am. I really like the beginning of September, much more than the beginning of the year, which – for me – rather than party time is the time of thinking about my being very evanescent. The beginning of September is different – it’s time of new resolutions, of the “new” that is coming…

But anyway, I wanted to show you what I did during my holidays. First, just a playful baby blanket I really enjoyed crocheting…what do you think?




Nessun commento:

Posta un commento